SUPER INDAY AND THE GOLDEN BIBE (2010)

English Review
A fallen angel (John Lapus) and a tiyanak join forces to create a superhero whose good deeds will be the two creatures’ ticket back to heaven. They have their eyes on Inday (Marian Rivera), a barrio lass who finds out she is adopted during her foster mother’s death-bed-confession. Inday sets out to find her
roots by going to Manila and seek employment in the household where her true mother previously worked.

While working as a maid, Inday puts up with Kokay’s (Pokwang) antics, the mayordoma of the household who hates Inday’s guts. Inday also encounters the man who would make her heart skip a beat, Jeffrey (Jake Cuenca), an enigmatic rich boy, secretly a superhero by night. Inday’s stint in the city soon spirals into a fantastic web of adventure and conflict as the fallen angel and tiyanak watch over Inday to make sure she will pass the tests given her. If she does, Inday will be given full powers to become the ultimate superhero who will help destroy the enemies of the city.

An unassuming housemaid receives superpowers from a magical fowl, and must step up to save the world from those who would seek to destroy it.

Super Inday and the Golden Bibe is a remake of the original 1988 movie starring Maricel Soriano & a fantasy-adventure flick official entry to 36th Metro Manila Film Festival–Philippines 2010 of Regal Entertainment co-produced with Regal Multimedia, Inc. on December 25, 2010. This stars Marian Rivera as Super Inday and John Lapus as the Golden Bibe.

Sinopsis Indonesia
Seorang malaikat yang jatuh (Yohanes Lapus) dan tiyanak join kekuatan untuk menciptakan superhero yang baik akan perbuatan tiket dua makhluk 'kembali ke surga. Mereka memiliki mata mereka di Inday (Marian Rivera), seorang gadis barrio yang menemukan dia yang diambil selama tempat tidur ibu angkat-nya mati-pengakuan. Inday menetapkan untuk mencari akar nya dengan pergi ke Manila, dan mencari pekerjaan di rumah tangga di mana ibunya yang sejati sebelumnya bekerja.

Ketika bekerja sebagai pembantu rumah tangga, Inday menempatkan dengan (Pokwang) Kokay's kejenakaan, yang mayordoma rumah tangga yang membenci nyali Inday's. Inday juga menemukan orang yang akan membuat hatinya skip beat, Jeffrey (Jake Cuenca), seorang anak kaya misterius, diam-diam seorang superhero pada malam hari. Inday bertugas di kota segera spiral ke dalam web fantastis petualangan dan konflik sebagai malaikat yang jatuh dan menonton tiyanak atas Inday untuk memastikan dia akan lulus tes diberikan padanya. Jika dia, Inday akan diberikan kekuasaan penuh untuk menjadi superhero utama yang akan membantu musuh menghancurkan kota.

Seorang pembantu rumah tangga sederhana menerima negara adidaya dari unggas magis, dan harus melangkah ke menyelamatkan dunia dari mereka yang berusaha untuk menghancurkannya.

Super Inday dan Bibe Golden merupakan remake dari film aslinya dibintangi Maricel 1988 Soriano & sebuah film fantasi-petualangan entri resmi untuk ke-36 Metro Manila Film Festival Filipina 2010 Regal Hiburan co-produser dengan Regal Multimedia, Inc pada tanggal 25 Desember, 2010. Marian Rivera bintang ini sebagai Super Inday dan John Lapus sebagai Bibe Golden.

Info: http://www.imdb.com/title/tt1781909/
Release Date: 2010
Genre: Comedy | Fantasy
Cast: Marian Rivera, John Lapus, Pokwang
Quality: DVDRip
Subtitle: Indonesia, English (N/A)
EU Download Files :
Part 1 - Part 2 - Part 3

MF Download Files :
Part 1 - Part 2 - Part 3

Sibgle Link Download

0 comments:

Followers

Total Pageviews

Popular Posts

 
© Abu Fawwaz Offical WebBlog : SOOHOO21 , Offical Web : SOOHOO21
Template by : G-JO
;